Dotyczy: postępowanie przetargowe nr 14/2013 na świadczenie usług w zakresie stałego nadzoru technicznego, naprawy i konserwacji sprzetu medycznego.
Szpital Powiatowy w Pyrzycach informuje, że wpłynęły zapytania ze strony wykonawców dotyczące ww postepowania. W związku z powyższym udzielamy następujących odpowiedzi:
1. Pytanie – dotyczy pkt 7 par. 8 wzoru umowy- prosimy o potwierdzenie, że nastąpiła omyłka pisarska i Zamawiający miał na myśli zapis:
„zmiana stawki podatku VAT nie wpływa na zmianę cen netto zawartych w umowie”
Odpowiedź- zamawiający wyjaśnia, że nie nastąpiła żadna omyłka pisarska pkt 7 par 8 wzoru umowy brzmi: „zmiana stawki podatku VAT nie pływa na zmianę cen brutto zawartych w umowie”.
2. Pytanie – zwracamy się do zamawiającego z prośbą o dodanie do umowy następującego zapisu:
„zaległości Zamawiającego w płatnościach powyżej 90 dni powodują wstrzymanie usług przez Wykonawcę do czasu uregulowania płatności”
Odpowiedź- zamawiający nie wyraża zgody na dodanie ww zapisu do umowy.
3. Pytanie – dotyczy pkt. 2 par. 8 wzoru umowy- zwracamy się z prośbą o odstapienie od drugiej części ww punktu. Pozostawiając ww w obecnej formie zamawiający mógłby żądać od wykonawcy kopii faktur za części zamienne zamawiane przez Wykonawcę.
Odpowiedź- zamawiający nie wyraża zgody.