Rejestracja on-line





Dotyczy: postępowanie w trybie podstawowym nr 15/22 na zakup wyposażenia do pracowni rehabilitacji pacjentów po przebytym Covid-19.

Pyrzyce, dnia 20.09.2022 r.

Zamawiający:

Szpital Powiatowy w Pyrzycach

ul. Jana Pawła II 2

74-200 Pyrzyce

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Dotyczy: postępowanie w trybie podstawowym nr 15/22 na zakup wyposażenia do pracowni rehabilitacji pacjentów po przebytym Covid-19.

Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.

Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2 w pakiecie nr 2 złożoną przez wykonawcę :

Numer oferty

Wykonawca*

Kryterium 1

Cena

Wartość z oferty

Kryterium 1

Cena oferty –

waga 60 %

przyznana punktacja

Kryterium 2

Długość okresu gwarancji

Kryterium 2

Długość okresu gwarancji –

waga 40 %

przyznana punktacja

Łączna punktacja

1

TRONUS Polska Sp. z o.o.

ul. Ordona 2a

01-237 Warszawa

PAKIET NR 1

Kwota netto – 207.110,00 zł

Kwota brutto – 254.745,30 zł

PAKIET NR 2

Kwota netto – 259.166,00 zł

Kwota brutto – 318.774,18 zł

Postępowanie w pakiecie nr 1 unieważnione art. 255 pkt 3

49,37 pkt

6,16 pkt

36 miesięcy

36 miesięcy

40 pkt

40 pkt

89,37 pkt

46,16 pkt

2

PATMAR

Wojciech Marciniak

ul. Swojska 35/10

78-781 Szczecin

PAKIET NR 2

Kwota netto – 26.600,00 zł

kwota brutto – 32.718,00 zł

60 pkt

36 miesięcy

40 pkt

100 pkt

3

CERTUS Meble Sp. z o.o.

ul. Dworcowa 25C

74-200 Pyrzyce

PAKIET NR 2

Kwota netto – 31.050,00 zł

Kwota brutto – 38.191,50 zł

51,40 pkt

24 miesiące

20 pkt

71,40 pkt

4

Kuźnia Wnętrz-Unicat

Robert Grasza

ul. Sosnowa 4

72-004 Tanowo

PAKIET NR 2

Kwota netto – 29.837,50 zł

Kwota brutto – 38.500,00 zł

50,99 pkt

24 miesiące

20 pkt

70,99 pkt

5

PHU Technomex Sp z o.o.

ul. Szparagowa 15

44-141 Gliwice

PAKIET NR 1

Kwota netto – 183.283,45 zł

Kwota brutto – 209.606,79 zł

Postępowania w pakiecie nr 1 unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 3

60 pkt

24 miesiące

20 pkt

80 pkt

Informacja o ofertach odrzuconych:

Zamawiający informuje o odrzuceniu ofert złożonych przez następujących wykonawców:

  1. NIE DOTYCZY…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Uzasadnienie prawne: ……………………………………………………………………………………… (odpowiednia podstawa odrzucenia z art. 226 ust. 1 ustawy Pzp),

Uzasadnienie faktyczne: ………………………………………………………………………………………………………………………………………….……… (opis stanu faktycznego).


20.09.2022 r.………………………………………………………………………

Kierownik zamawiającego lub osoba upoważniona do podejmowania czynności w jego imieniu