Rejestracja on-line





Dotyczy: przetarg w trybie podstawowym nr 14/2023 na „Serwisowanie oraz naprawa sprzętu medycznego”.

Pyrzyce, dnia 31.10.2023 r.

Zamawiający:

Szpital Powiatowy w Pyrzycach

ul. Jana Pawła II 2

74-200 Pyrzyce

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Dotyczy: przetarg w trybie podstawowym nr 14/2023 na „Serwisowanie oraz naprawa sprzętu medycznego”.

Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.

Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1,2,3,4 złożoną przez wykonawcę :

Numer oferty

Wykonawca*

Kryterium 1

Cena

Wartość z oferty

Kryterium 1

Cena oferty –

waga 60%

przyznana punktacja

Kryterium 2

Czas reakcji serwisu

Kryterium 2

Czas reakcji serwisu–

waga 40 %

przyznana punktacja

Łączna punktacja

1

Zakład Aparatury Medycznej

GRYFMED” s.c.

Eugeniusz Twór, Tadeusz Meger

ul. Akacjowa 14

72-300 Gryfice

PAKIET NR 1

Kwota netto – 510.397,44 zł

Kwota brutto – 555.161,45 zł

60 pkt

24 godziny

40 pkt

100 pkt

2

MEDILAND Grażyna Wykland

ul. Chrzanowskiego 64B1

80-278 Gdańsk

PAKIET NR 2

Kwota netto – 11.320,00 zł

Kwota brutto – 12.225,60 zł

60 pkt

24 godziny

40 pkt

100 pkt

3

Olympus Polska Sp. z o.o.

ul. Wynalazek 1

02-677 Warszawa

PAKIET NR 5

Kwota netto – 288.000,00 zł

Kwota brutto – 311.040,00 zł

60 pkt

48 godzin

20 pkt

80 pkt

4

DIAGNOS Sp. z o.o.

ul. Łączyny 4

02-820 Warszawa

PAKIET NR 3

Kwota netto – 11.400,00 zł

Kwota brutto – 12.312,00 zł

60 pkt

24 godziny

40 pkt

100 pkt

Informacja o ofertach odrzuconych:

Zamawiający informuje o odrzuceniu ofert złożonych przez następujących wykonawców:

  1. …………………………NIE DOTYCZY……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. (nazwa wykonawcy)

Uzasadnienie prawne: ……………………………………………………………………………………… (odpowiednia podstawa odrzucenia z art. 226 ust. 1 ustawy Pzp),

Uzasadnienie faktyczne: ………………………………………………………………………………………………………………………………………….……… (opis stanu faktycznego).


31.10.2023 r.………………………………………………………………………………………

Kierownik zamawiającego lub osoba upoważniona do podejmowania czynności w jego imieniu