Dotyczy: postępowania przetargowego nr 11/2011
Szpital Powiatowy z siedzibą w Pyrzycach informuje, że wpłynęły zapytania ze strony Wykonawców dotyczące ww postępowania. W związku z powyższym udzielamy następujących odpowiedzi:
1. Pytanie – czy zamawiający zgodzi się na zmianę treści umowy § 8 punkt 2c „wartość zużytych do napraw części- wyliczonych wg cen zakupu, powiększonych o koszty zaopatrzenia, które wynosić będą nie więcej niż 5% ceny zakupu” na następujący „wartość zużytych do napraw części – wyliczonych wg cen sprzedaży”.
Odpowiedź- NIE.
2. Pytanie – czy zamawiający zgodzi się na zmianę treści umowy § 8 punkt 3 „wynagrodzenie Wykonawcy za naprawę i konserwację sprzętu nieobjętegoSNT wynosić będzie netto .. zł (słownie:) i brutto … zł (słownie:..) za roboczogodzinę plus koszt części zamiennych wg udokumentowanych kosztów zakupu” na następujący „wynagrodzenie Wykonawcy za naprawę i konserwację sprzętu nieobjętego SNT wynosić będzie netto … zł (słownie..), i brutto ,, zł (słownie:..) za roboczogodzinę plus koszt części zamiennych wg cen sprzedaży”.
Odpowiedź- NIE.
3. Czy zamawiający zgodzi się na zmianę treści umowy § 8 punkt 2d „ kosztów dojazdów-wyliczonych wg przejechanych kilometrów i stawki ryczałtowej ogłaszanej w DU określonej Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad ustalania oraz wysokości należności przysługujących pracownikowi z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju samochodem osobowym o pojemności powyżej 900 cm³ na następujący „kosztów dojazdów-wyliczonych wg przejechanych kilometrów i stawki ryczałtowej według cennika Draeger Polska”.
Odpowiedź- NIE.