Rejestracja on-line





Dotyczy: postepowania przetargowego nr 6/2012

Szpital Powiatowy z siedzibą w Pyrzycach informuje, że wpłynęły zapytania dotyczące ww postępowania. W związku z powyższym udzielamy następujących odpowiedzi:

1. Pytanie – prosimy o dopuszczenie możliwości skaładania ofert na pakiet nr 1 na dany rodzaj asortymentu materiału szewnego tj. pakiet nr 1.1 (poz. 1-31), pakiet nr 1.2 (poz. 32-45), pakiet nr 1.3 (poz. 46-49), pakiet nr 1.4 (poz. 50-55), pakiet nr 1.5 (poz. 56-60).

Odpowiedź-NIE.

2. Pytanie – czy zamawiający dopuszcza zaoferowanie w pakiecie nr 1 poz. 1,19,21,22,23,27,30 nici syntetycznych wchłanialnych w 56-70 dni, wykonanych z kwasu glikolowego i mlekowego, powlekanych kopolimerem kaprolaktonu/glikolidu i laktydem stearylo wapniowym.

Odpowiedź-TAK.

3. Pytanie – czy zamawiający dopuszcza do zaoferowania w pakiecie nr 1 poz. 2-5,8-11,17-18,24-25,29 nici o długości 70 cm, przy pozostawieniu pozostałych parametrów bez zmian?

Odpowiedź-NIE.

4. Pytanie – czy zamawiający dopuszcza zaoferowanie w pakiecie nr 1 poz. 12,26 nici o długości 70 cm, przy pozostawieniu pozostałych parametrów bez zmian?

Odpowiedź- TAK.

5. Pytanie – czy zamawiajacy dopuszcza zaoferowanie w pakiecie nr 1 poz. 15 igły 26 mm, przy pozostawieniu pozostałych parametrów bez zmain?

Odpowiedź- TAK.

6. Pytanie – czy zamawiający dopuszcza zaoferowanie w pakiecie nr 1 poz. 21 igły 27 mm, przy pozostawieniu pozostałych parametrów bez zmian?

Odpowiedź-TAK.

7. Pytanie – czy zamawiający dopuszcza zaoferowanie w pakiecie nr 1 poz. 19 nici o grubości 1, przy pozostawieniu pozostałych parametrów bez zmian?

Odpowiedź-NIE.

8. Pytanie – czy zamawiający dopuszcza zaoferowanie w pakiecie nr 3 poz. 2 siatkę w rozmiarze 8x13cm, przy pozostawieniu pozostałych parametrów bez zmian?

Odpowiedź- NIE.

9. Pytanie – czy zamawiający dopuszcza zaoferowanie w pakiecie nr 3 poz. 3 siatkę w rozmiarze 35×22 cm, przy pozostawieniu pozostałych parametrów bez zmian?

Odpowiedź-NIE.

10. Pytanie – czy zamawiający dopuszcza zaoferowanie w pakiecie nr 3 poz. 4 siatkę w rozmiarze 30×30 cm, przy pozostawieniu pozostałych parametrów bez zmian?

Odpowiedź- NIE.

11. Pytanie – czy zamawiający dopuszcza w pakiecie nr 3 poz. 5 zaoferowanie siatki antyadhezyjnej z wchłanialną błoną kolagenową, rozmiar siatki 37×28 cm, poliestrowa, multifilamentowa 3D, wchłanialna błona wystaje 5 mm nad krawędzią siatki wzmacniającej, waga 78g/m2, grubość 1,7mm, rozmiar pora (WxH=2,0 x 4,8)?

Odpowiedź-TAK pod warunkiem, że gładką powierzchnię można położyć bezpośrednio na jelita.

12. Pytanie – PAKIET NR 5:

1. Pytanie – czy zamawiający w pozycjach 9 i 10 dopuści jednorazowy stapler liniowy z nożem oraz ładunek z nożem tnącym o długości linii zespolenia 80 mm?

Odpowiedź-TAK.

2. Pytanie – czy zamawiający potwierdzi fakt iż wymóg posiadania zszywek bilateralnie spłaszczonych na całej długości gwarantuje pewniejsze formowanie się drutu w kształt litery B co daje większe bezpieczeństwo wykonania zespolenia?

Odpowiedź- TAK.

3. Pytanie – czy zamawiający potwierdzi fakt iż wymóg posiadania w staplerach okrężnych łamanej główki po wystrzale znacznie wpływa na bezpieczne usuwanie instrumentu z miejsca zespolenia?

Odpowiedź-TAK.

13. Pytanie – pakiet nr 6- czy zamawiający wydzieli pozycję nr 1 tworząc osobny pakiet dla staplerów liniowych z łamaną główką?

Odpowiedź- Tak i tworzy pakiet nr 6a.

14. Pytanie – pakiet nr 1 poz. nr 46-49- czy zamawiający wydzieli ww pozycje do osobnego pakietu?

Odpowiedź- Tak i tworzy pakiet nr 1a.

15. Pytanie – pakiet nr 6- zwracamy się z prośbą o dopuszczenie do składania ofert częściowych w zadaniu nr 6 lub wyłączenie z ww zadania poz. nr 2 – klipsy i utworzenie odrębnego zadania np. 6A.

Odpowiedź- TAK.

16. Pytanie – pakiet nr 6 pozycja nr 2 – z uwagi na to iż firmy, które oferują klipsy tytanowe będące przedmiotem zamówienia posiadają różneilości szt. klipsów w opakowaniu. Prosimy o podanie ilości klipsów jaka powinna znajdować się w opakowaniu ww pakiecie.

Odpowiedź- 1 op. 120 klipsów.

17. Pytanie – w rozdziale VII pkt 10 zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia dot. posiadania stosownych atestów i zezwoleń, natomiast w pkt 5 i 8 ww rozdz. jest wymóg aby załaczyć dokumenty dopuszczajace tj. Świadectwa Wyrobów Medycznych oraz deklarację zgodności CE. Z uwagi na powyższe wnosimy o ujednolicenie zapisów i potwierdzenie, że zamawiający uzna za wystarczające do spełnienia wymagań rozdz. VII pkt. 5,8,10 dołączenie do oferty właściwych kompletnych dokumentów dopuszczajacych do stosowania na terenie Polski i Krajów Unii Europejskiej w zależności od klasyfikacji wyrobów medycznych-zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 mają 2010 r tj.
– dla klasy II b i III zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobu medycznego, certyfikatu CE oraz deklaracji zgodności z numerem jednostki notyfikowanej,
– dla wyrobów klasy I deklaracji zgodności oraz zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobu medycznego,
– dla wyrobów klasy II a, I sterylnej i I z funkcją pomiarową: certyfikatu wraz z deklaracją zgodności oraz zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobu medycznego.

Odpowiedź-Zamawiający wyraża zgodę na dołaczenie do oferty ww dokumentów.

18. Pytanie – dotyczy rozdz. VII pkt 4 – zamawiajacy wymaga dołaczenia do oferty koncesji, zezwolenia lub licencji. Zgodnie z aktualnie obowiązującą ustawą o wyrobach medycznych oraz ze stanowiskiem Wydziału Kontroli Wytwórców i Produktów Medycznych, Wyrobów Medycznych i Produktów Bioójczych nie są wymagane specjalne koncesje, zezwolenia ani licencje na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objetym niniejszym zamówieniem. Prosimy o wykreślenie ww punktu ze SIWZ lub dopuszczenie do złożenia oświadczenia o braku konieczności posiadania koncesji.

Odpowiedź- Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia o braku konieczności posiadania koncesji.

19. Pytanie – umowa-paragraf 2 ust. 2 – prosimy o modyfikację zapisu na brzmiący: ceny netto oferowanego towaru są wiążące dla stron umowy przez okres jej trwania i nie bedą podlegały zmianie w tym czasie.

Odpowiedź-NIE

20. Pytanie – paragraf 4 ust. 3- prosimy o modyfikacje zapisu na brzmiący- w przypadku stwierdzenia przez zamawiającego wad jakosciowych lub ilościowych w towarze zamawiający zawiadomi na piśmie (faksem) Wykonawcę, a ten, w przypadku reklamacji uzasadnionej, w terminie 5 dni usunie nieprawidłowości na swój koszt.

Odpowiedź-NIE

21. Pytanie – paragraf 4 ust. 4 – prosimy o modyfikację zapisu na brzmiący- w przypadku nie wywiazania się z terminu dostawy z winy Wykonawcy, zamawiający dokona zakupu danego zamówienia u innego wykonawcy, a ewentualną różnicą cen obciąży wykonawcę.

Odpowiedź- NIE.

22. Pytanie – paragraf 4 ust. 5- prosimy o modyfikacje zapisu na brzmiący- zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia maksymalnie do 20% wartości brutto umowy. Niepełna realizacja zamówienia ze strony zamawiającego nie pociaga za sobą naliczania kar umownych przez Wykonawcę, jak też nie narusza postanowień niniejszej umowy.

Odpowiedź-NIE.

23. Pytanie – paragraf 5 ust. 2 – prosimy o wykreslenie zapisu- Wykonawca za każdą wadliwą dostawę, zapłaci karę w wysokości 0,1% wartości wadliwej części dostawy.

Odpowiedź- NIE.

24. Pytanie – paragraf 5 ust. 5 – prosimy o modyfikację zapisu na brzmiący- zamawiający ma prawo potrącać kary umowne z wynagrodzenia wykonawcy, tylko w przypadku gdy zostały one naliczone zgodnie z umową oraz zatwierdzone w formie pisemnej przez obie strony.

Odpowiedź- NIE.

25. Pytanie – paragraf 4 ust. 7- niniejszym wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie w paragrafie 4 ust. 7 zapisu- „zamówienie jest ważne jeżeli posiada numer klienta i kody produktów”.

Odpowiedź- NIE.