Rejestracja on-line





Dotyczy: postępowanie przetargowe nr 4/2013

Szpital Powiatowy z siedzibą w Pyrzycach informuje, że wpłynęły zapytania ze strony Wykonawców dotyczące ww postępowania. W związku z powyższym udzielamy następujących odpowiedzi:

1. Pytanie – czy Zamawiający w pakiecie nr 1 pozycja nr 1 dopuści możliwość zaoferowania gwoździa udowego bez możliwości blokowania śrubą spiralną oraz bez zaślepki mm do blokowania śruby spiralnej?

Odpowiedź- NIE.

2. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 1 pozycja nr 1 dopusci mozliwość zaoferowania gwoździa udowego oddzielnego prawej i lewej kończyny?

Odpowiedź- NIE.

3. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 1 pozycja nr 1 dopuści mozliwość zaoferowania śrub ryglujacych z gniazdem sześciokątnym zamiast gwiazdkowym?

Odpowiedź- NIE.

4. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 1 pozycja nr 2 dopuści możliwość zaoferowania śrub ryglujacych samogwintujacych wyłącznie o średnicy 4,5 i 5 mm z gniazdem sześciokątnym w rozmiarach od 18 do 100 m?

Odpowiedź- NIE.

5. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 1 pozycja nr 3 dopusci możliwość zaoferowania gwoździa odpietowego do artrodezy wygietego pod kątem 7° zamiast 12°?

Odpowiedź- NIE.

6. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 1 pozycja nr 3 dopuści możliwość zaoferowania śrub blokujacych o srednicy 4,5 mm zamiast 5 i 6 mm?

Odpowiedź- NIE.

7. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 1 pozycja nr 4 dopuści mozliwość zaoferowania płytki kształtowej do złamań kości pietowej o długosci 64 i 70 mm?

Odpowiedź- NIE.

8. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 1 pozycja nr 4 dopuści możliwość zaoferowania stalowej blokująco kompresyjnej do blizszej nasady kosci ramiennej z ograniczonym kontaktem z koscią z mozliwością kompresji w jednym kierunku?

Odpowiedź- NIE.

9. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 1 pozycji 5 dopusci mozliwość zaoferowania płytki blokująco-kompresyjnej prostej z ilością otworów 3 i 4 zamiast od 5 do 6?

Odpowiedź- NIE.

10. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 1 pozycja nr 5 dopuści mozliwość zaoferowania płytki blokujaco-kompresyjnej w kształcie litery T, długiej, 4 otwory w części bliższej, w części dalszej od 8 do 12 otworów pod śruby o srednicy 2,4 i 3,5 mm zamiast 2,4 i 2,7 mm?

Odpowiedź- NIE.

11. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 1 pozycja nr 5 dopuści możliwość zaoferowania płytki blokujaco-kompresyjnej ukształtowanej anatomicznie z wcieciem pod drut Kirschnera w części proksymalnej, w części blizszej 5 i 7 otworów gwintowanych zamiast od 8 do 9 otworów?

Odpowiedź- NIE.

12. Pytanie – czy zamwiający w pakiecie nr 1 pozycja nr 5 dopusci możliwość zaoferowania śrub z gniazdem sześciokątnym zamiast gwiazdkowym?

Odpowiedź- NIE.

13. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 2 pozycja nr 1 dopuści mozliwość zaoferowania płytek z otworami dwufunkcyjnymi nie wymagajacymi zaślepek/przejściówek, blokujacymi-kompresyjnymi z możliwością zastosowania śrub blokowanych lub korowych?

Odpowiedź- NIE.

14. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 2 pozycja nr 1 dopuści możliwość zaoferowania płytek do bliższej i dalszej nasady kości piszczelowej z otworami pod śruby gwintowane 3,5 mm zamiast 4,0 mm?

Odpowiedź- NIE.

15. Pytanie – czy zamawiający w pakiecie nr 2 pozycja nr 2 dopusci możliwość zaoferowania płyty do stopy z otworami pod śruby stalonymi kątowo zamiast z możliwością ustawienia śruby +/- 15 stopni?

Odpowiedź- NIE.

Dotyczy wzoru umowy:

1.Pytanie – § 2 ust. 2 – czy zamawiający wyrazi zgodę na modyfikację zapisu wg ponizszego wzoru: W cenie oferty uwzględnione są wszystkie koszty usług dodatkowych związanych z kompletnym wykonaniem zadania tj. koszty transportu i przesyłek, cło, koszty ubezpieczenia, udostepnienia/użyczenia kompletnego instrumentarium niezbędnego do implantacji”.

Odpowiedź- NIE.

2.Pytanie – czy zamawiający w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przyszłej umowy dokona zmian w zapisach projektu (wzoru) umowy stanowiącej załącznik do siwz poprzez dodanie zapisów o treści:

Szkolenia:
w ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiazuje się do przeprowadzenia niezbędnych szkoleń personelu medycznego zamawiającego, w ramach umowy dostawy wyrobów medycznych.
Szkolenia obejmować będą wyłącznie zakres wiedzy merytorycznej związanej z użyciem produktów, które wykonawca dostarcza w ramach niniejszej umowy.
Harmonogram szkoleń oraz ich zakres opracuje i przedstawi wykonawca. Wykonawca określi maksymalną liczbę uczestników którzy będą uczestniczyć w szkoleniu.
Zamawiający dokona wyboru uczestników spośród swego personelu. Uczestnicy to personel z doswiadczeniem w obszarze ortopedycznym a zdobyte doswiadczenie będą wykorzystywać w zabiegach z użyciem produktów dostarczanych przez Wykonawcę.
Wszystkie szkolenia wykonawca przeprowadzi w języku polskim lub angielskim, zapewniajac na swój koszt wszystkie niezbedne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe, dojazd i przyjazd na miejsce szkolenia oraz zakwaterowanie uczestników szkolenia.
Wykonawca zapewni prowadzenie szkoleń przez wykwalifikowaną kadrę.
Szkolenia zostaną przeprowadzone w siedzibie zamawiającego lub innym miejscu zaproponowanym przez wykonawcę.
Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem sporządzonym ooddzielnie dla kazdej szkolonej grupy, w dwóch jednobrzmiacych egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron i zawierajacym:
a) nazwę i tematykę każdego szkolenia,
b) datę i miejsce ich przeprowadzenia,
c) imienną listę osób uczestniczących w poszczególnych szkoleniach.
d) imię i nazwisko oraz specjalizację osób prowadzących szkolenie,
e) czas trawnia poszczególnych szkoleń.

Odpowiedź- NIE.