Dotyczy: postępowanie przetargowe nr 3/2014 na usługi najmu i pranie bielizny szpitalnej.
Szpital Powiatowy z siedzibą w Pyrzycach informuje, że wpłynęły zapytania ze strony Wykonawców dotyczące ww postepowania. W związku z powyższym udzielamy następujących odpowiedzi:
1. Pytanie- prosimy o wskazanie asortymentu Rental oraz podanie jego ilości, czy asortyment Rental to tylko asortyment wskazany w pozycji 1-4 załącznika nr 1 do umowy najmu i prania bielizny szpitalnej?
Odpowiedź- Rental to asortyment wskazany w pozycji nr 1-4 oraz 6-11 załączniak nr 1 do umowy najmu i prania bielizny szpitalnej.
2.Pytanie – prosimy o okreslenie tkaniny asortymentu Rental, czy ma być to asortyment bawełniany czy barierowy?
Odpowiedź- Bawełniany.
3. Pytanie – prosimy o wyjasnienie, czy ilości wskazane w załaczniku nr 1 do umowy w rubryce „ilość bielizny pranej w tygodniu (w rozliczeniu miesięcznym) są wartościami tygodniowymi czy miesięcznymi?
Odpowiedź- pozycja nr 5 – miesięczna pozostałe pozycje tygodniowo.
4. Pytanie – czy wartość 2000 kg wskazana w pozycji 5 załącznika nr 1 do umowy to wartość tygodniowa czy miesięczna?
Odpowiedź- miesięczna.
5. Pytanie – prosimy o wskazanie w jakim terminie od rozstrzygniecia przetargu należy dostarczyć asortyment Rental.
Odpowiedź- w terminie 30 dni.
6. Pytanie – prosimy o podanie ile łóżek posiada Szpital?
Odpowiedź- 220 szt.