Dotyczy: Postępowania na świadczenie usług w zakresie wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu oraz aparaty medycznej. Znak sprawy: 11/2016.
Szpital powiatowy w Pyrzycach informuje, że wpłynęły zapytania ze strony Wykonawców dotyczące ww postępowania. W związku z powyższym udzielamy następujących odpowiedzi:
Pytanie 1. Dotyczy pakietu nr 8
Wykonawca prosi o podanie czy aparacie do znieczulenia EXCEL 210 SE z wyżej wymienionym zadaniu w ostatnim roku zostały wymienione akumulatory? Informacja ta jest niezbędna w celu oszacowania konkurencyjnej oferty
Odpowiedź- NIE.
Pytanie 2. Dotyczy pakietu nr 8
Wykonawca zwraca się z zapytaniem do Zamawiającego czy będzie wymagał od Wykonawców przedstawienia certyfikatów szkolenia wystawione przez producenta dla poszczególnej aparatury w celu zapewnieniu rzetelnego wykonania przedmiotu umowy.
Odpowiedź- NIE.
Pytanie 3. Dotyczy pakietu nr 8
Czy podczas przeglądu Zamawiający będzie wymagał od wszystkich Wykonawców którego złożył wymiany części zgodnie z wymaganiami producenta tzn.:
EXCEL 210 SE: Zestaw serwisowy 12 miesięczny x1, Uszczelki gniazd parowników x1, Uszczelka O2 na butlę x1, Uszczelka N2O na butlę x1, Zestaw naklejek GMS x1, Uszczelka wys. ciśnienia Yoke x2, Akumulator x1
AESPIRE 7100: uszczelki gniazd parownikówx1, uszczelkę filtra 2mx1, akumulator x1 a w przypadku monitora CAM zainstalowanego przy aparacie wymiany również w nim: filtr przeciwkurzowy boczny x1, filtr przeciwkurzowy ekranu x1, filtr powietrza NIBP x1, pułapka wodna d-fend x 1, linia próbkująca x 1, zestawy serwisowe 8001760 x1
Odpowiedź- TAK.
Pytanie 4. Dotyczy pakietu nr 8
Wykonawca zwraca się zapytaniem do Zamawiającego czy przy aparatach do znieczulenia są zainstalowane kardiomonitory? W przypadku pozytywnej odpowiedzi prosimy o podanie typu oraz podanie modułów gazowych zainstalowanych w monitorze.
Odpowiedź- TAK, 02,N20,Sevofluran,C02.
Pytanie 5. Dotyczy zapisu w § 4 ust. 1 w projekcie umowy w zał. nr 4
Wykonawca prosi o zmianę zapisu z:
„Jeżeli postój aparatury medycznej objętej SNT spowodowany niemożliwością jej naprawienia przez Wykonawcę wynosi:
a) od 25% do 50% okresu rozliczeniowego (miesiąca), ulegnie zmniejszeniu odpłatność z tytułu niniejszej umowy o 50% kwoty ryczałtowej dotyczącej danego urządzenia,
b) więcej niż 50 % okresu rozliczeniowego (miesiąca) – Zamawiający zwolniony zostanie z obowiązku uiszczenia kwoty ryczałtowej, w pełnej wysokości dot. naprawy danego urządzenia.”
na:
„Jeżeli postój aparatury medycznej objętej SNT spowodowany niemożliwością jej naprawienia przez Wykonawcę wynosi:
a) od 25% do 50% okresu rozliczeniowego (miesiąca), ulegnie zmniejszeniu odpłatność z tytułu niniejszej umowy o 25% kwoty ryczałtowej dotyczącej danego urządzenia,
b) od 25% do 50% okresu rozliczeniowego (miesiąca), ulegnie zmniejszeniu odpłatność z tytułu niniejszej umowy o 50% kwoty ryczałtowej dotyczącej danego urządzenia.”
Odpowiedź- NIE.
Pytanie 6. Dotyczy zapisu w § 8 ust. 2 w projekcie umowy w zał. nr 4
Wykonawca prosi o zmianę zapisu z:
„Roczne wynagrodzenie Wykonawcy za SNT obejmuje wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy w tym koszty robocizny i koszty dojazdów z zatrzeżeniem wartości zużytych do naprawy części które rozliczane będą odrębnie tj. wg cen zakupu powiększonych o koszty zaopatrzenia, które wynosić będą nie więcej niż 5% ceny zakupu. Roczne wynagrodzenie Wykonawcy za SNT pakiet nr : „
na:
„Roczne wynagrodzenie Wykonawcy za SNT obejmuje wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy w tym koszty robocizny i koszty dojazdów z zastrzeżeniem wartości zużytych do naprawy części które rozliczane będą odrębnie tj. wg cen zakupu powiększonych o koszty zaopatrzenia, które wynosić będą nie więcej niż 15% ceny zakupu. Roczne wynagrodzenie Wykonawcy za SNT pakiet nr : „
Odpowiedź- NIE.
Pytanie 7. Dotyczy zapisu w § 8 ust. 6 w projekcie umowy w zał. nr 4
Wykonawca prosi o zmianę zapisu z:
„Za przekroczenie terminów płatności okreslonych w umowie, Wykonawca może naliczyć odsetki w wysokości ustawowej. Jeżeli Wykonawca nie doręczy Zamawiającemu noty odsetkowej w terminie 7 dni od dnia dokonania zapłaty przez Zamawiającego oznacza to, że Wykonawca zrzeka się należności z tytułu odsetek w całości. „
na:
„Za przekroczenie terminów płatności określonych w umowie, Wykonawca może naliczyć odsetki w wysokości ustawowej. Jeżeli Wykonawca nie doręczy Zamawiającemu noty odsetkowej w terminie 30 dni od dnia dokonania zapłaty przez Zamawiającego oznacza to, że Wykonawca zrzeka się należności z tytułu odsetek w całości. „
Odpowiedź- NIE.