Dotyczy: postępowanie przetargowe nr 12/2016 na dostawę i zakup materiałów budowlanych.
Szpital Powiatowy w Pyrzycach zgodnie z art. 86 pkt 5 ustawy – prawo zamówień publicznych przesyła następujące informacje dotyczące ww postępowania.
oznaczenie sprawy 12/2016 DRUK ZP-12
Pieczęć zamawiającego
Zbiorcze zestawienie ofert
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena * |
Termin wykonania |
Okres gwarancji* |
Warunki płatności* |
……… |
……………………….. |
1 |
Przedsiebiorstwo Wielobranżowe TEST Kłoda W. Olejnicka D. Spółka Jawna ul. Rugiańska 17 71-653 Szczecin |
Kwota netto – 198.931,92 zł Kwota brutto – 242.692,93 zł Termin dostawy 1 dzień |
Od dnia zawarcia umowy do czasu wyczerpania kwoty zawartej w umowie |
30 dni |
|||
2 |
Przedsiębiorstwo Handlowe „Hiper-Glazur” Sp. z o.o. ul. Świerczewska 8 71-066 Szczecin |
Kwota netto – 205.077,35 zł Kwota brutto – 252.245,14 zł Termin dostawy 2 dni |
Od dnia zawarcia umowy do czasu wyczerpania kwoty zawartej w umowie |
30 dni |
* – niepotrzebne skreślić
……………………………………………..
(podpis osoby sporządzającej protokół)
……………………………………………………………….
(data i podpis kierownika zamawiającego
lub osoby upoważnionej)
numer strony …