Rejestracja on-line





Dotyczy: Przetargu nieograniczonego nr 12/2015 ogłoszonego przez Szpital Powiatowy w Pyrzycach na dostawę: „ leków do apteki Szpitala Powiatowego w Pyrzycach

Szpital Powiatowy w Pyrzycach informuje, że wpłynęły zapytania dotyczące ww postępowania. W związku z powyższym udzielamy następujących odpowiedzi:
1. Dotyczy pakietu 1 poz. 17. Czy Zamawiający w wymienionej pozycji miał na myśli preparat Cyclonamina 0,25g x 30 tabletek?
Odpowiedź-TAK.
2. Dotyczy pakietu 2 poz. 1. Proszę o doprecyzowanie jaką wielkość opakowania należy wycenić, ponieważ lek Sulfasalazinum EN opakowaniach x 5 nie występuje na rynku?
Odpowiedź- 30 op x 50 tab.
3. Dotyczy pakietu 2 poz. 14. Czy Zamawiający w wymienionej pozycji miał na myśli preparat konfekcjonowany po 10 fiolek?
Odpowiedź- TAK.
4. Czy w pakiecie 2 poz. 17 Zamawiający dopuści zamiast preparatu Venofer 100mg/5ml preparat Monover 100mg/1 ml w postaci izomaltozydu 1000 żelaza(III)?
Odpowiedź- TAK.
5. Czy w pakiecie 2 poz. 30 Zamawiający wyrazi zgodę na wycenę preparatu w ampułkach o pojemności 5mlzawierających taką sama ilość substancji czynnej(0,01g GLYCEROLI TRINITRAS)? Jeśli tak proszę o informację w jaki sposób przeliczyć ilość opakowań tak by była zgodna z SIWZ?
Odpowiedź- TAK.
6. Dotyczy pakietu 2 poz. 68 i 69. Proszę o doprecyzowanie jaką ilość sztuk należy wycenić.
Odpowiedź- poz. 68 – 10 szt, poz. 69 – 200 szt.
7. Dotyczy pakietu 2 poz. 113. Czy Zamawiający miał na myśli produkt leczniczy Eurespal w dawce 80mg?
Odpowiedź – TAK.
8. Dotyczy pakietu 2 poz. 126. Preparat występuje w dwóch dawkach160mg+12,5mg i 160mg + 25mg, proszę o podanie jaką dawkę należy wycenić.
Odpowiedź- 160mg+12,5 mg
9. Dotyczy pakietu 2 poz. 145. Proszę o doprecyzowanie lek w jakiej dawce należy wycenić, ponieważ lek nie jest dostępny na rynku w dawce 2g.
Odpowiedź- 1g.
10. Czy Zamawiający w zgodzi się w pakiecie 3 poz. 2 na wycenę preparatu Ketoprofen-SF w dawce 100mg/2ml konfekcjonowanego po 10amp?
Odpowiedź- NIE.
11. Dotyczy pakietu 3 poz. 21. Czy Zamawiający w wymienionej pozycji ma na myśli preparat Minirin 10mcg x 5ml? Jeśli tak proszę o podanie jaką ilość leku należy wycenić.
Odpowiedź- 5 szt.
12. Dotyczy pakietu 3 poz. 22. Czy Zamawiający w wymienionej pozycji ma na myśli preparat pakowany po 6 globulek? Jeśli tak proszę o podanie jaką ilość leku należy wycenić.
Odpowiedź- 10 op.
13. Dotyczy pakietu 3 poz. 24
Czy Zamawiający zgodzi się na wykreślenie wymienionej pozycji, ponieważ preparat nie jest już produkowany?
Jeśli nie proszę o doprecyzowanie jaką ilość sztuk ( tub x 25g) należy wycenić?

Odpowiedź- TAK.
14. Czy w pakiecie 3 poz. 93 Zamawiający miał na myśli produkt leczniczy Depakine 288,2mg/5ml, syrop 150ml?
Odpowiedź- TAK.

15. Dotyczy pakietu 5 poz. 28 Proszę o podanie jaką ilość sztuk (butelek x 5ml) należy wycenić?
Odpowiedź- 20 szt.
16. Czy Zamawiający w pakiecie 3 poz. 82, mając na uwadze finanse publiczne zgodzi się na wycenę preparatu Tiotropium bromide 0,018 mg x 90 kaps, dodatkowo inhalatory jako podpozyje do pozycji 82?
Odpowiedź- TAK.
17. Pakiet 12 poz. 4-5 czy zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie podkładu bez substancji antybakteryjnej wykonanego z włókna poliestrowego, który jest miękki i puszysty, doskonale przylega do ciała pacjenta, chroni skórę przed temperaturą i uciskiem ze strony opaski?
Odpowiedź- NIE.
18. Pakiet nr 12 poz. 4 – czy zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie podkładu w rozm. 10cmX3m?
Odpowiedź- NIE.
19. Pakiet nr 12 poz. 5 – czy zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie podkładu w rozm. 15cmX3m?
Odpowiedź-NIE.
20. Pakiet nr 15 poz. 1 – czy należy podać cenę za 1 op?
Odpowiedź- Tak x 1 szt.
21. Pakiet nr 15 poz. 3 – czy zamawiający wyrazi zgodę aby w kolumnie „opis dawki” podać cenę za 200 mb?
Odpowiedź- TAK.
22. Pakiet nr 16 poz. 1,2,3 – czy zamawiający wymaga, aby pieluchomajtki posiadały elastyczne przylepcorzepy oraz osłonki boczne wzdłuż wkładu chłonnego skierowane na zewnątrz co zmniejsza możliwość wycieków?
Odpowiedź- TAK.
23. Pakiet nr 16 poz. 4 – czy zamawiający dopuści serwety pakowane 10 sztuk?
Odpowiedź- TAK.
24. Czy za dni robocze w rozumieniu wzoru umowy będą uważane dni od poniedziałku do piątku za wyjatkiem dni ustawowo wolnych od pracy?
Odpowiedź- TAK.
24. Czy zamawiający zgadza się aby w § 3 ust. 3 wzoru umowy zostało wykreślone zdanie drugie?
Odpowiedź-NIE.
25. Czy zamawiający zgadza się aby w § 3 ust. 4 wzoru umowy słowa „nie wpływa na zmianę cen brutto” zostały zastapione słowami „nie wpływa na zmianę cen netto”?
Odpowiedź- NIE.
26. Czy zamawiający zgadza się aby w § 3 ust. 4 wzoru umowy zostało dodane zdanie o następującej (lub podobnej) treści: „Strony mogą wyjątkowo zmienić ceny brutto w przypadku zmiany prawa w zakresie stawki podatku VAT; bądź w przypadku przekraczającej 3% zmiany średniego kursu NBP walut EUR lub USD w stosunku do kursu z dnia zawarcia umowy; bądź w przypadku gdy suma miesięcznych lub kwartalnych wskaźników cen i usług konsumpcyjnych opublikowanych przez Prezesa GUS za okres od dnia zawarcia umowy przekroczy 3%- pod warunkiem uzgodnienia cen w aneksie do umowy”?
Odpowiedź-NIE.
27. Czy zamawiający zgadza się aby w § 6 ust. 2 wzoru umowy słowa „opóźnieniu, „opóźnienia” zostały zastapione słowami „zwłoce”, „zwłoki”?
Odpowiedź-NIE.

28. Jak należy rozumieć poniesienie przez wykonawcę koszt zakupu asortymentu u innego dostawcy, o którym mowa w § 6 ust. 4 wzoru umowy? Czy chodzi o obciążenie wykonawcy różnicą pomiędzy ceną zapłaconą innemu dostawcy przez zamawiającego a ceną wynikającą z umowy?
Odpowiedź- Tak chodzi o ewentualną różnicę w cenie zapłaconą innemu dostawcy.
27. Czy zamawiający zgadza się aby w § 9 ust. 1 wzoru umowy zostało dodane zdanie o nastepującej treści „Przed rozwiązaniem umowy strona rozwiązująca pisemnie wezwie drugą stronę do należytego wykonywania umowy”?
Odpoiwedź-NIE.
28. Zważywszy na treść § 11 ust. 1 wzoru umowy, jaką minimalną ilość towaru (jaki % ilości wskazanych w SIWZ) zamawiający na pewno zamówi?
Odpowiedź-Ilość ewentualnie zmniejszonych dostaw 20%.