Dotyczy postępowania przetargowego na przetargu nieograniczonego nr 9/2020 na „serwisowanie oraz naprawę sprzętu medycznego oraz wykonanie testów specjalistycznych aparatów RTG”.
Pyrzyce, dnia 14.07.2020
Dotyczy postępowania przetargowego na przetargu nieograniczonego nr 9/2020 na „serwisowanie oraz naprawę sprzętu medycznego oraz wykonanie testów specjalistycznych aparatów RTG”.
Pytanie 1– Dotyczy UMOWA – projekt § 5
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisu na następujący: „że czas oczekiwania na reakcję serwisową nie przekroczy … godziny w dni robocze od momentu zgłoszenia awarii..”
Odpowiedź- TAK.
Pytanie 2 – Dotyczy UMOWA – projekt § 8 ust. 2
Zwracamy się z prośbą o odstąpienie od wymogu przedłożenia rachunków lub faktur zakupów materiałów i części zamiennych użytych do naprawy. Ceny zakupu materiałów i części zamiennych są informacjami wrażliwymi i stanowią tajemnicę handlową każdego przedsiębiorstwa.
Odpowiedź- NIE.
Pytanie 3 – Dotyczy UMOWA – projekt § 8 ust. 6
Czy Zamawiający odstąpi od zapisu: „Jeżeli Wykonawca nie doręczy Zamawiającemu noty odsetkowej w terminie 7 dni od dnia dokonania zapłaty przez Zamawiającego oznacza to, że Wykonawca zrzeka się należności z tytułu odsetek w całości.” ?
Prawo do odsetek za nieterminową płatność gwarantuje polskie prawodawstwo.
Odpowiedź- NIE.
Pytanie 4 – dotyczy zapisów SIWZ:
Czy ze względu na aktualną sytuację w kraju oraz zgodnie z zaleceniami Urzędu Zamówień Publicznych (https://www.uzp.gov.pl/aktualnosci/komunikacja-elektroniczna-w-dobie-zagrozenia-epidemicznego) Zamawiający wyrazi zgodę na złożenie oferty/uzupełnień/wyjaśnień/oświadczeń w formie elektronicznej (dokumenty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym)? W przypadku zgody prosimy o podanie danych do złożenia oferty elektronicznej.
Odpowiedź- zaopatrzenie@szpital.pyrzyce.net.pl