Dotyczy; Postępowanie przetargowe nr 9/2020 na serwisowanie oraz naprawę sprzętu medycznego oraz wykonanie testów specjalistycznych aparatów RTG.
Pyrzyce, dnia 14.07.2020r.
Dotyczy; Postępowanie przetargowe nr 9/2020 na serwisowanie oraz naprawę sprzętu medycznego oraz wykonanie testów specjalistycznych aparatów RTG.
Szpital Powiatowy w Pyrzycach informuje, że wpłynęły zapytania ze strony Wykonawców dotyczące ww postępowania. W związku z powyższym udzielamy następujących odpowiedzi:
-
Pytanie – czy zamawiający wyrazi zgodę na wyłączenie z pakietu nr 1 do dowoutworzonego zadania:
– oddział chirurgiczny – 4 pozycji o nazwie ssak elektryczny MEDELA, nr fabryczny1148110,
– ZOL – 9 o nazwie ssak elektryczny Dominant Flex, nr fab. SN 1530203,
– ZOL – 9 o nazwie ssak elektryczny Dominant Flex, nr fabr. SN 1530209,
– Odział intensywnej terapii – 13 o nazwie ssak MedelaVario, nr fabr. 1230700?
Odpowiedź- NIE.
-
Dotyczy pkt III pkt 1 SIWZ – pakiet nr 3 poz. 1-4- czy zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie urządzeń prod. Air liquide zgodnie z zalecemniami producenta tj. z uwzględnieniem wymiany zestawów przeglądowych przewidzianycg do wymiany w trakcie rocznego przeglądu technicznego?
Odpowiedź- NIE.
-
SIWZ dotyczy pkt VII-zwracamy się z prośbą o dopuszczenie składania ofert elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Odpowiedź- Tak-zaopatrzenie@szpital.pyrzyce.net.pl
-
Dotyczy pakietu nr 3 – czy zamwiający wyrazi zgodę na wydzielenie urządzeń prod. Wir Liquid z pakietu nr 3 i utworzenie osobnego pakietu?
Urzadzenia do wydzielenia:
– Respirator Extend prod. Air Liquide (dawniej Taema),
– Aparat do znieczulania Alys 2000 prod. Air Liquide
– Respirator Extend SNXT prod. Air Liquide
– Respirator Osiris prod. Air Liquide.
Odpowiedź- NIE.
5.Dotyczy pkt VII- prosimy o doprecyzowanie ile dojazdów serwisu do siedziby Zamawiającego należy skalkulować w cenie oferty zgodnie z założeniami par. 8 ust. 2 celem przeprowadzenia czynności konerwacyjno-przeglądowych.
Odpowiedź- 6 przyjazdów.
-
Dotyczy pkt VII – czy zamawiający przez pojęcie „części zużyte do naprawy” w par. 8 ust. 2 miał na myścli części wchodzące w skład zestawów przeglądowych, które zgodniez zaleceniami producenta muszą zostać wymienione w trakcie rocznego przeglądy technicznego?
Odpowiedź- wymiana uszkodzonych, wyeksploatowanych części.
-
Dotyczy par. 8 ust. 2 – wnosimy o wykleślenie zapisu dot. odniesienia kosztów zaopatrzenia części wykorzystywanych do naprawy cen zakupu. Ceny zakupu części zamiennych stanowią tajemnicę handlową i zgodnie z zapisami kontraktu nie mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim.
Odpowiedź- NIE.
-
Dotyczy par. 8 ust. 3 – prosimy o wykreślenie z par. zapisu „wg udokumentowanych kosztów zakupu” gdyż takie informacje znajdują się jedynie w cennikach handlowych, kontrakcie oraz fakturach wystawianych przez producenta urządzeń, które stanowią tajemnicę handlową i nie mogą zostać udostępnione.
Odpowiedź- NIE.
-
Dotyczy par. 8 ust. 3 – prosimy o informację jak rozliczany będzie dojazd celem przeprowadzenia bapraw i konserwacji, o których mowa w par. 8 ust. 3 dgyż projekt umowy nie reguluje tej kwestii.
Prosimy o rozliczanie roboczogodzin osobno z kosztami dojazdu, co jest korzystniejsze dla Zamawiającego w przypadku napraw przekraczających 1 roboczogodzinę.
Odpowiedź- TAK.
-
Dotyczy par. 8 pkt 7 – Wykonawca wnioskuje o zastąpienie zapisu par. 8 ust. 7:
„zmiana stawki podatku VAT nie wpływa na zmianę cen brutto zawartych w umowie”
zapisem:
„Zmiana stawki podatku VAT nie wpływa na zmianę cen netto zawartych w umowie”
Odpowiedź- TAK.